Carcassonne herní plány

From Wikicarpedia
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Carcassonne Maps and the translation is 100% complete.
Other languages:

Hlavní strana  > Carcassonne  > Carcassonne herní plány


Carcassonne Herní plány v C2 (9 druhů)
Carcassonne Herní plány v C3 (10 druhů s přidáním mapy Skandinávie)

Úvod

S Carcassonne herními plány nabízí HiG novou možnost, jak hrát Carcassonne. Grafický styl je podle nové edice.

Více informací o samotných herních plánech naleznete v Carcapedii Carcassonne CZ fóra (pro zobrazení obsahu se prosím zaregistrujte).

Na herní plán můžete použít své kartičky a družiníky. V průběhu hry budete stavět skutečná města a ovlivňovat rozvoj důležitých cest. Budete mít také možnost získávat body novým způsobem, například obsazením velkého města nebo navázat nová spojení se sousedními zeměmi pomocí trajektu.

Herní plány vyžadují, aby hráči používali vlastní herní materiál ze základní hry a některých hlavních rozšíření. Nedají se hrát samostatně, ale jsou doplňkem pro základní hru s dalšími kartičkami.

Aktuální herní plány:

  • Německo - C2 vydáno 2019; C3 vydáno 2023
  • Benelux - C2 vydáno 2019; C3 vydáno 2023
  • Francie - C2 vydáno 2019; C3 vydáno 2023
  • Velká Británie - C2 vydáno 2019; C3 vydáno 2023
  • Pyrenejský poloostrov - C2 vydáno 2019; C3 vydáno 2023
  • USA západ - C2 vydáno 2020; C3 vydáno 2023
  • USA východ - C2 vydáno 2020; C3 vydáno 2023
  • Taiwan - C2 vydáno 2021; C3 vydáno 2023
  • Ukrajina - C2 vydáno 2022; C3 vydáno 2023
  • Skandinávie - C3 vydáno 2023


Žetony pro herní plán

K herním plánům je dále možné přidat rozšíření Žetony pro herní plán. Tyto žetony mají pro každý herní plán jiná pravidla. Ve Francii budete lisovat víno, zatímco Beneluxu si můžete vybírat mezi lícem nahoru položenými kartičkami na ostrovech. Na Pyrenejském poloostrově se věnujete Geocachingu; na Britských ostrovech můžete hrát dvakrát rychleji; v Německu a na Taiwanu máte možnost vylepšovat své družiníky; na východě a západě USA mohou hráči nahlédnout na tajné kartičky; na Ukrajině mohou obchodovat a získávat body; a ve Skandinávii mohou hráči zvýšit počet bodů za cesty.


Jak používat tato pravidla

Pravidla jsou uspořádána následovně: Pod prvním odkazem jsou popsána základní pravidla společná pro všechny herní plány. Druhý odkaz obsahuje původní základní pravidla pro Herní plán Německo (tyto pravidla jsou zde ponechána pro úplnost, ale všechna pravidla jsou zahrnuta v předchozím odkazu se společnými pravidly).

Níže najdete také sekci věnovanou žetonům pro herní plán s odkazy na pravidla žetonů pro každý herní plán, protože pravidla žetonů jsou pro každý herní plán jiná.

Pravidla

Pravidla herních plánů  

Pravidla mapových žetonů pro jednotlivé mapy