Games Quarterly 11 (prima ediție)

From Wikicarpedia
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Games Quarterly 11 (1st edition) and the translation is 100% complete.

Pagina principală  > Carcassonne  > Games Quarterly 11 (prima ediție)


Informații generale și comentarii

GQ #11
Cartonașele extensiei

Extensia Games Quarterly #11 a fost lansată original în Games Quarterly în 2006.[1]

După cum s-a promovat, extensia GQ11 conține „configurații de cartonașe nemaivăzute înainte”, cu excepția cartonașului cu un râu și două segmente de oraș, care era anterior disponibil în Râul. Cele mai multe astfel de „configurații noi” sunt destul de obișnuite, precum eliminarea unui blazon sau simbol de marfă, sau întoarcerea în oglindă a altui cartonaș. Totuși, două dintre cartonașe merită mai multe comentarii.

Cartonașul cu izvor este în mod evident conceput să fie o înlocuire pentru cele incluse în Râul și Râul II. Una dintre cele mai comune critici ale acestor două extensii este că duc la câmpuri mai mari, iar o parte din motiv este că câmpul parcurge tot împrejurul izvorului, oficial cel puțin.[2] Totuși, cartonașul cu izvor inclus aici are un drum ce pornește dinspre izvor și prin urmare împarte câmpul.[3]

Nu contează câte cartonașe cu izvor ai, ar trebui să folosești numai unul singur pentru a forma un singur râu.[4]

Ar trebui luat în vedre că oficial, cartonașul de tip CCCC nu este un cartonaș cu turmă de porci (vezi Râul II pentru mai multe detalii). Asta a fost confirmat de Jay Tummelson de la Rio Grande Games, producătorul acestei extensii.[5][6][7][8][9] Ar fi posibil să se folosească acest cartonaș ca și cum ar fi un cartonaș cu turmă de porci, dar asta ar fi o regulă a casei, nu o regulă oficială.

Conținut

  • 12 cartonașe de teren noi incluzând 1 cartonaș cu izvor

Referință pentru cartonașe

Cartonașe totale: 12
GC11 C1 Tile 01.jpg ×1
GC11 C1 Tile 02.jpg ×1
GC11 C1 Tile 03.jpg ×1
GC11 C1 Tile 04.jpg ×1
GC11 C1 Tile 05.jpg ×1
GC11 C1 Tile 06.jpg ×1
GC11 C1 Tile 07.jpg ×1
GC11 C1 Tile 08.jpg ×1
GC11 C1 Tile 11.jpg ×1
Izvor
GC11 C1 Tile 12.jpg ×1
Râu

Note de subsol

Pentru licențierea și semnificația pictogramelor vă rugăm să vizitați pagina pentru pictograme.

  1. Interpretare din partea comunității Extensia GQ11 originală nu conține reguli.
  2. Clarificare oficială din partea publicatorului Vezi notele din Râul și Râul II.
  3. Interpretare din partea comunității Drumul se sfârșește la ceea ce pare a fi un han; totouși, nu există niciun lac, așa că nu îndeplinește cerințele din Hanuri și catedrale pentru a primi puncte.
  4. Clarificare oficială din partea publicatorului Întrebare: Atunci când cele două seturi de Râu (Râul și Râul II) sunt combinate, ar trebui să facem două râuri (folosind două izvoare) sau să respingem un izvor și un lac și să facem un singur râu? Răspuns: Un izvor și un lac sunt respinse.
  5. Clarificare oficială din partea publicatorului Întrebare: Aveți un regulament oficial? Înțeleg de la Hans im Glück că acestea sunt cartonașele voastre mai degrabă decât ale lor, așa că bănuiesc că dvs. sunteți arbitrul final! Răspuns: Da, sunt—iar acesta este doar un câmp —niciun punct special pentru porcii și vacile de pe el—scuze.
  6. Regulă sau variantă comună a casei Cartonașul de tip CCCC cu o turmă de porci poate fi considerat drept un cartonaș cu turmă de porci (adică oferind un punct bonus per oraș) atunci când se evaluează câmpuri. Ar putea fi considerată ca atare chiar și când nu se joacă cu piesa porc (Negustori și constructori).
  7. Interpretare din partea comunității Nu există nicio regulă despre utilizarea a două cartonașe cu turmă de porci, din moment ce nu există nicio regulă despre utilizarea a două copii de Râul II, iar cartonașul similar din GQ11 nu este oficial un cartonaș cu turmă de porci. Totuși, dacă un câmp are mai multe turme de porci, pare că nu ar trebui să se stivuiască; cu alte cuvinte, bonusul ar trebui acordat doar o dată, pentru consistență cu alte bonusuri ale peisajului precum Hanuri și catedrale.
  8. Clarificare oficială din partea publicatorului Întrebare: Turma de porci încă oferă un punct extra când se află o moșie pe câmp (moșie = 4 puncte, moșie+turmă de porci = 5 puncte pentru fiecare oraș)? Răspuns: Turma de porci contează numai în conectarea cu țărani, nu cu moșia.
  9. Regulă sau variantă comună a casei Cartonașul cu turma de porci poate să aducă un punct extra pentru fiecare oraș când este o moșie pe câmp.