Lupičův syn (Fanouškovské rozšíření)

From Wikicarpedia
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Robber's Son (Fan Expansion) and the translation is 100% complete.
Other languages:

Hlavní strana  > Carcassonne  > Fanouškovská rozšíření  > Lupičův syn (Fanouškovské rozšíření)


Exclamation2.png

Vezměte prosím na vědomí, že WikiCarpedia neodpovídá za obsah na uvedených odkazech. Uvedená rozšíření podléhají předpisům příslušných webových stránek.
Všeobecně platí: Použití fanouškovských rozšíření pro komerční účely je zakázáno. Fanouškovská rozšíření lze vyrábět pouze pro osobní potřebu a nesmí se nikdy prodávat. Toto omezení platí i v případě poskytnutí za výrobní náklady.

Úvod

Symbol rozšíření
C1 ukázka
C2 ukázka

Lupičův syn je fanouškovské rozšíření, které vytvořil Snearone z Carcassonne Central.

Soubory s kartičkami a pravidla naleznete na následující stránce:

  • Verze C1 a C2 na Carcassonne Central (pro přístup se prosím zaregistrujte):
https://www.carcassonnecentral.com

Herní materiál

  • 8 kartiček krajiny se symbol lupičova syna

Nové kartičky krajiny  

Rs c2 (1).png

Otevřená křižovatka: Cesty na této kartičce jsou propojené. Cesta je rozvětvená do třech směrů.
Rs c2 (4).png

Most: Louka na této kartičce je nepřerušená a pokračuje pod mostem.

Pravidla

Příprava hry  

Nové kartičky krajiny zamíchejte mezi ostatní kartičky hry.

Pravidla hry

Feature Robber's Son C2.png


1. Přiložení kartičky

Kartičky se symbolem lupičova syna se přikládají podle obvyklých pravidel. Pokud tuto kartičku přiložíte k cestě, na které už stojí lupič, můžete z této cesty odstranit jednoho libovolného lupiče (i vlastního) a vrátit ho zpět do zásoby příslušnému hráči.[1]

 Oficiální vysvětlení pravidel od vydavatelství Otázka: Má symbol lupičova syna vliv na dvě časti cesty na této kartičky, nebo jen na té, kde je znázorněný symbol?

Odpověď:
Rs c2 (3).png
Tato kartička má tři samostatné úseky cest. Symbol lupičova syna má vliv jen na spodní cestu.



2. Umístění figurky

Pokud jste v souladu s předchozím odstavcem odstranili nějakého lupiče z herního plánu, nesmíte již umístit žádnou další figurku. Pokud jste však žádnou figurku neodstraňovali, můžete umístit svou figurku na kartičku podle obvyklých pravidel.

Příklad: Červený přiloží kartičku se symbolem lupičova syna a odstraní modrého lupiče z cesty. Červený tedy již nemůže umístit v tomto tahu žádnou figurku.
3. Započítaní bodů

Lupičův syn nemá na bodovaní žádný vliv.

Kombinace s dalšími rozšířeními  

Vyberte rozšíření se kterými hrajete, aby se vám zobrazovaly pouze kombinace, které se vás mohou týkat. Všechny ostatní kombinace zůstanou skryté.

Výber rozšírení vyžaduje mať zapnutý JavaScript.
Spouštění...

Fanouškovská rozšíření

Hradní pániHradní páni

Výklad pravidel komunitou Protože se hradní pán umísťuje na vstup do hradu, který je součástí hradní cesty, může hráč, odstraňující družiníka z cesty, odstranit i hradního pána.

StudnyStudny

Výklad pravidel komunitou
Rs c2 (8).png Studna na této kartičce se také započítává.

Seznam kartiček

Druhá edice C2

Celkem kartiček: 8
Rs c2 (1).png 1×
Opat
Rs c2 (2).png 1×
Rs c2 (4).png 1×
Rs c2 (5).png 1×
Rs c2 (8).png 1×
Well + (E)
Některé kartičky obsahují dodatečné ilustrace, které mohou mít význam v kombinaci s některým z dalších rozšíření. Označení písmeny ponecháváme v původním znění:
Feature Donkeys C2.png 
E | oslí chlívek
Poznámka: Malé ilustrace kravína, vepřína a oslího chlívku jsou souhrnně označeny jako stáje.

První edice C1

Celkem kartiček: 8
Rs c1 (1).png 1×
Opat
Rs c1 (2).png 1×
Rs c1 (4).png 1×
Rs c1 (5).png 1×
Rs c1 (8).png 1×
Well

Poznámky pod čarou

Vysvětlení ikonek najdete na této stránce.

  1. Výklad pravidel komunitou Symbol lupičova syna má vliv jen na cestu, u které je znázorněný.