Lúpežníkov syn (Fanúšikovské rozšírenie)

From Wikicarpedia
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Robber's Son (Fan Expansion) and the translation is 100% complete.
Other languages:
Rs c2 (4).pngRs c1 (4).png Tieto pravidlá sú k dizajnu zobrazených kartičiek
Rule selection by design Spin-offs.png Alebo majú vaše kartičky úplne iný dizajn? Potom si vyberte z hier rodiny Carcassonne


Hlavná stránka  > Fanúšikovské rozšírenia  > Lúpežníkov syn (Fanúšikovské rozšírenie)


Exclamation2.png

Prosím zoberte na vedomie, že WikiCarpedia nie je zodpovedná za obsah na poskytnutých linkách. Jednotlivé rozšírenia v zozname podliehajú regulácii príslušných stránok.
Vo všeobecnosti platí: Použitie fanúšikovských rozšírení pre komerčné využitie nie je povolené. Fanúšikovské rozšírenia je možné použiť len pre osobné použitie a nie je možné ich predať/predávať za žiadnych okolností. Toto obmedzenie platí aj v prípade poskytnutia za výrobné náklady.

Úvod

Symbol rozšírenia
C1 ukážka
C2 ukážka

Lúpežníkov syn je fanúšikovské rozšírenie, ktoré vytvoril Snearone z Carcassonne Central.

Súbory s kartičkami a pravidlami sú k dispozícii tu:

  • Verzie C1 a C2 na Carcassonne Central (pre prístup sa prosím zaregistrujte):
https://www.carcassonnecentral.com/community/index.php?action=downloads;sa=view;down=580

Herný materiál

  • 8 kartičiek krajiny so symbolom zbojníkovho syna

Nové kartičky krajiny

Rs c2 (1).png

Otvorená križovatka: Cesty na tejto kartičke sú prepojené. Cesta je rozvetvená do troch smerov.
Rs c2 (4).png

Most: Pole na tejto kartičke je neprerušené a pokračuje pod mostom.

Pravidlá

Príprava hry 

Nové kartičky krajiny zamiešajte medzi ostatné kartičky.

Pravidlá hry

Feature Robber's Son C2.png


1. Priloženie kartičky

Kartičky so symbolom lúpežníkovho syna sa prikladajú podľa obvyklých pravidel. Ak priložíte takúto kartičku k ceste, na ktorej už stojí lupič, môžete odstrániť z tejto cesty jedného ľubovoľného lupiča (aj vlastného) a vrátiť ho do zásoby príslušného hráča.[1]

 Icon Open Book.png Otázka: Má vplyv symbol lúpežníkovho syna na dve časti cesty na tejto kartičke, alebo len na tú, na ktorej je znázornený tento symbol?

Odpoveď:
Rs c2 (3).png
Táto kartička má tri samostatné úseky cesty. Symbol lúpežníkovho syna má vplyv len na spodnú cestu.



2. Umiestenie figúrky

Ak ste v súlade s predchádzajúcim odstavcom odstránili nejakú figúrku lúpežníka z hracej plochy, tak už nesmiete umiestniť žiadnu ďalšiu figúrku. Ak ste však žiadnu figúrku neodstraňovali, tak môžete umiestniť svoju figúrku na kartičku podľa obvyklých pravidiel.

Príklad: Červený priložil kartičku so symbolom lúpežníkovho syna a odstránil modrého lúpežníka z cesty. Červený teda nemôže u miestniť figúrku v tomto ťahu.

3. Započítanie bodov

Lúpežníkov syn nemá na bodovanie žiadny vplyv.

Kombinácie s ďalšími rozšíreniami 

Fanúšikovské rozšírenia

Symbol CastleLords.pngHradní páni

Icon World Black.png Keďže hradný pán je umiestnený na hradnej bráne, ktorá je súčasťou hradnej cesty, tak ak sa hráč rozhodne odstrániť spoločníka z cesty, môže odstrániť aj hradného pána.

Zoznam kartičiek C1 Pôvodná edícia

Celkovo kartičiek: 8

Rs c1 (1).pngx1
Rs c1 (2).pngx1
Rs c1 (3).pngx1
Rs c1 (4).pngx1
Rs c1 (5).pngx1
Rs c1 (6).pngx1
Rs c1 (7).pngx1
Rs c1 (8).pngx1

Zoznam kartičiek C2 Nová edícia

Celkovo kartičiek: 8

Rs c2 (1).pngx1
(G)
Rs c2 (2).pngx1
 
Rs c2 (3).pngx1
 
Rs c2 (4).pngx1
 
Rs c2 (5).pngx1
 
Rs c2 (6).pngx1
 
Rs c2 (7).pngx1
 
Rs c2 (8).pngx1
(D)

Niektoré kartičky krajiny zobrazujú malé ilustrácie, ktoré môžu mať význam v kombinácii s niektorým z ďalších rozšírení. Označenie písmenami ponecháváme v pôvodnom znení.

Feature Garden C2.png
G/G | Záhrada
Feature Donkeys C2.png
E/D | Oslín

Poznámky pod čiarou

Vysvetlenie ikoniek nájdete na tejto stránke.

  1. Icon World Black.png Symbol lúpežníkovho syna má vplyv len na cestu, na ktorej je znázornený.