Page history
12 February 2024
no edit summary
+25
no edit summary
no edit summary
+1
no edit summary
+11
no edit summary
−37
no edit summary
−30
no edit summary
−25
no edit summary
−156
Created page with "<div class="toclimit-4"> {| style="float:right; text-align:center;" |- | 150px<br />Hans im Glück |} __TOC__ </div>"
−135
Updating to match new version of source page
+767
1 February 2024
19 January 2024
no edit summary
+40
no edit summary
no edit summary
−41
no edit summary
−26
no edit summary
−40
Updating to match new version of source page
+119
no edit summary
+31
no edit summary
+14
no edit summary
no edit summary
+23
no edit summary
+51
21 December 2023
12 November 2023
5 October 2023
2 October 2023
2 September 2023
21 November 2022
17 November 2022
16 November 2022
15 November 2022
2 October 2022
no edit summary
−4
Created page with "{{DISPLAYTITLE:Scout|noreplace}}"
−56
Created page with "Pravidla pro rozšíření '''zvěd''' byly přeloženy vydavatelstvím Albi do češtiny v roce {{Year|2003}}a vydány jako součást hry Carcassonne Hrad. Na této stránce je uveden jejich přepis s korekcemi podle této stránky. <div style="display:table; text-align: center; border: 1px dotted #000..."
+518
30 September 2022
Created page with "'''Při umísťování figurky: na louce nesmí být žádný lovec. <ref> {{IconBook}} '''Otázka:''' Mohu umístit chýši na kartičku Zúrodnění, pokud je na louce již lovec. '''Odpověď:''' Ne. Umístění chýše na kartičku Zúrodnění se řídí pravidly pro umístění lovce. Kartičku Zúrodnění musíte přiložit k prázdné louce. </ref> Poté nesmí na tuto louku rovněž být umístěn žádný lovec. <ref> {{IconBook}} '''Otázka:''' Jakmile umís..."
−16
no edit summary
+2
Created page with "left'''Zúrodnění''' dá svému hráči na konci hry, nezávisle na ostatních hodnoceních lovců, po 1 bodě za každou kartu louky. <ref> {{IconBook}} '''Otázka:''' Pokud na kartičku Zúrodnění umístím chýši, získám díky ni body za zvířata na louce? '''Odpověď:''' Ne. Body za zvířata získávají pouze lovci. </ref>"
−43
Created page with "'''Při umísťování figurky:''' pouze na tomto úseku řeky nesmí být žádný rybář. Pokud bude tento úsek dokončen, počítá se převozník jako rybář, ale zůstává po vyhodnocení na ploše."
−36
Created page with "left'''Převozník''' vždy, když je dokončen říční systém (a není rozhodující kým), dostane majitel převozníka tolik bodů, kolik je ryb ve větším jezeře. <ref> {{IconBook}} '''Otázka:''' V anglickém překladu se píše "tolik bodů, kolik má největší jezero na této řece ryb". V německém originále se zdá, že se píše jen "tolik bodů, kolik má největší jezero ryb". Je to největší jezero na řece nebo..."
−36
no edit summary
+3
29 September 2022
Updating to match new version of source page
+114
Created page with "{{MainPageLink}} > {{HuntersAndGatherersLink}} > {{TranslatedPageName}}"
−56
Created page with "'''Při umísťování figurky:''' v lese nesmí být žádný jiný sběrač. Pokud je les uzavřen, počítá se zvěd jako sběrač, avšak zůstává po vyhodnocení na ploše."
−15
no edit summary
−345