Related changes

Enter a page name to see changes on pages linked to or from that page. (To see members of a category, enter Category:Name of category). Changes to pages on your Watchlist are in bold.

Recent changes options Below are the changes since 4 July 2024, 21:55 (up to 50 shown). (Reset date selection)
Show last 50 | 100 | 250 | 500 changes in last 1 | 3 | 7 | 14 | 30 days
Hide registered users | Hide anonymous users | Hide my edits | Hide bots | Hide minor edits
Show new changes starting from 20:13, 15 July 2024
 
 
Page name:
List of abbreviations:
N
This edit created a new page (also see list of new pages)
m
This is a minor edit
b
This edit was performed by a bot
(±123)
The page size changed by this number of bytes

13 July 2024

  • b Strážní věže 22:41 +2,033FuzzyBot talk contribsUpdating to match new version of source page
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 22:07 +26Petul talk contribsCreated page with "{{IconCommunity|text=Čarodějnice se použije až po započítání hostinců a bodovacího plánku '''Rolnické povstání'''.}}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 22:05 +18Petul talk contribsCreated page with "{{ExampleImagecs|nesting=1|image=Land_Surveyors_C2_Clarification_Example_07.png|text='''Příklad 10:''' {{ColorRed|Červený}} dokončí cestu. Protože je na řadě plánek <q>'''Rolnické povstání'''</q> má cesta hodnotu 4 bodů ((6 kartiček x 1 bod) - (2 kartičky s farmou x 1 bod) = 6 - 2 body). Mág navíc udělí 1 bod za každou kartičku jako obvykle, bez omezení kartiček s farmou. {{ColorRed|Červený}} tak získá za cestu 10 bodů (4 body za samotnou ce..."
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 22:02 +8Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{MageWitchLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Bodovací plánek '''Rolnické povstání''' nemá vliv na body udělené mágem na cestě. Nezáleží na tom, zda cesta obsahuje kartičky s farmou, a dokonce ani na tom, zda je Mág umístěn na jedné z nich.}}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 22:00 +22Petul talk contribsCreated page with "{{ExampleImagecs|nesting=1|image=Land_Surveyors_C2_Clarification_Example_06.png|text='''Příklad 9:''' {{ColorRed|Červený}} dokončí cestu. Protože je na řadě plánek <q>'''Rolnické povstání'''</q> získá 10 bodů ((6 kartiček x 2 body) - (2 kartičky s farmou x 1 bod) = 12 - 2 body).}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 21:58 +14Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{InnsCathedralsLink|edition=C2|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Bodovací plánek '''Rolnické povstání''' vám přidělí o jeden bod méně za každou kartičku s farmou na cestě s hostincem.}}" Tags: Mobile edit Mobile web edit
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 21:54 +22Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{BetsLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Při sázce na cestu se zohlední obvyklý počet kartiček, který není ovlivněn bodovacím plánkem '''Dálnice'''.}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 21:54 +14Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{MarketsLeipzigLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Bonus za čtvrť kolářů zohledňuje obvyklý počet kartiček cesty, který není ovlivněn bodovacím plánkem '''Dálnice'''.}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 20:44 +31Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{GermanCathedralsLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Bodovací plánek '''Dálnice''' nemá vliv na počet kartiček cesty při hodnocení dokončené německé katedrály. Německá katedrála zohlední obvyklý počet kartiček každé cesty, která je k ní připojena.}} {{IconCommunity|text=Bodovací plánek '''Dálnice''' má vliv na počet kartiček při hodnocení dokončené cesty s německou katedrálou...."
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 20:30 −1Petul talk contribsCreated page with "<div style="margin-bottom: 1ex;"> {{GreyStrip|title={{Piece|name=LandSurveyorsHermitMonastery|edition=C2|variant=short}}|icon={{Piece|name=LandSurveyorsHermitMonastery|edition=C2|size=x65px|variant=image}}}} </div>" Tags: Mobile edit Mobile web edit
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 20:25 +12Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{HillsSheepLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Vinohrady poskytnou svůj bonus sousední náboženské stavbě jako obvykle, i pokud se vinohrady nachází na kartičce s úsekem cesty. Bodovací plánek '''Poutní cesta''' nemá na vinohrady žádný vliv.}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 20:22 −18Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{AbbotLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Na odebrání a hodnocení opata bodovací plánek '''Poutní cesta''' nemá vliv.}} }}" Tags: Mobile edit Mobile web edit
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 20:21 −1Petul talk contribsCreated page with "<div style="margin-bottom: 1ex;"> {{GreyStrip|title={{Piece|name=LandSurveyorsPilgrimageRoute|edition=C2|variant=short}}|icon={{Piece|name=LandSurveyorsPilgrimageRoute|edition=C2|size=x65px|variant=image}}}} </div>" Tags: Mobile edit Mobile web edit
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 20:21 −1Petul talk contribsCreated page with "<div style="margin-bottom: 1ex;"> {{GreyStrip|title={{Piece|name=LandSurveyorsPeasantUprising|edition=C2|variant=short}}|icon={{Piece|name=LandSurveyorsPeasantUprising|edition=C2|size=x65px|variant=image}}}} </div>"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 20:20 +60Petul talk contribsCreated page with "{{ExampleImagecs|nesting=1|image=Land_Surveyors_C2_Clarification_Example_04.png|text='''Příklad 8:''' {{ColorRed|Červený}} dokončí dvě cesty. Protože je na řadě plánek <q>'''Obléhání'''</q> získá {{ColorRed|červený}} 3 body (( 5 kartiček x 1 bod) / 2 zaokrouhleno nahoru = 5 / 2 zaokrouhleno nahoru) a {{ColorBlue|modrý}} 12 bodů ((5 kartiček x 1 bod za cestu) + (7 kartiček x 1 bod za mága) = 5 + 7 bodů).}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 20:18 +16Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{MageWitchLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Bodovací plánek '''Dálnice''' nemá vliv na počet kartiček cesty, které bere v úvahu mág. Čarodějnice sníží počet bodů cesty na polovinu jako obvykle.}}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 20:16 +50Petul talk contribsCreated page with "{{ExampleImagecs|nesting=1|image=Land_Surveyors_C2_Clarification_Example_05.png|text='''Příklad 7:''' {{ColorRed|Červený}} dokončí dvě cesty. Protože je na řadě plánek <q>'''Dálnice'''</q> získá {{ColorRed|červený}} 5 bodů (5 kartiček x 1 bod) a {{ColorBlue|modrý}} 10 bodů (5 kartiček x 2 body).}} }}" Tags: Mobile edit Mobile web edit
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 20:14 +17Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{InnsCathedralsLink|edition=C2|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Bodovací plánek '''Dálnice''' také ohodnotí cestu s hostincem, jako by měla 5 kartiček, bez ohledu na její skutečnou délku.}}" Tags: Mobile edit Mobile web edit
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 18:36 +52Petul talk contribsCreated page with "{{ExampleImagecs|nesting=1|image=Land_Surveyors_C2_Clarification_Example_09.png|text='''Příklad 5:''' {{ColorRed|Červený}} dokončí dvě cesty. Protože je na řadě plánek <q>'''Obléhání'''</q> získá {{ColorRed|červený}} 6 bodů (3 kartičky x 2 body) a {{ColorBlue|modrý}} 21 bodů (7 kartiček x (2 body za kartičky s cestou + 1 bod za hostinec) = 7 x 3 body).}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 18:35 +7Petul talk contribsTags: Mobile edit Mobile web edit
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 18:11 +19Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{InnsCathedralsLink|edition=C2|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Za bodovací plánek '''Pouliční veletrh''' získáte jeden bod navíc za každou kartičku s hostincem. Bodovací plánek zdvojnásobí základní hodnotu za každý úsek cesty a k ní se přičte dodatečná hodnota za hostinec.}}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 18:06 +20Petul talk contribsCreated page with "{{ExampleImagecs|nesting=1|image=Land_Surveyors_C2_Clarification_Example_09.png|text='''Příklad 5:''' {{ColorRed|Červený}} dokončí město. Protože je na řadě plánek <q>'''Obléhání'''</q> získá za toto město 22 bodů ((6 kartiček x 3 body) + (1 erb x 4 body) = 18 + 4 body).}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 18:03 −1Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{InnsCathedralsLink|edition=C2|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Bodovací plánek '''Obléhání''' vám při hodnocení města s katedrálou přidá jeden bod navíc za každý erb.}}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 18:01 −2Petul talk contribsCreated page with "<div style="margin-bottom: 1ex;"> {{GreyStrip|title={{Piece|name=LandSurveyorsHighway|edition=C2|variant=short}}|icon={{Piece|name=LandSurveyorsHighway|edition=C2|size=x65px|variant=image}}}} </div>"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 18:01 −1Petul talk contribs
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 17:59 +4Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{MageWitchLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Body poskytnuté bodovacími plánky '''Bohatství / chudoba''' pro cesty a města se přidají po čarodějnici.}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 17:56 −2Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{AbbotLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Odebrání a hodnocení opata nemá vliv na bodovací plánek '''Bohatství''' pro {{Cs|náboženské stavby}}.}} }}" Tags: Mobile edit Mobile web edit
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 15:54 +2Petul talk contribs
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 15:50 −1Petul talk contribs
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 15:49 −1Petul talk contribs
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 15:49 −1Petul talk contribs
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 15:48 −6Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{LittleBuildingsLink|edition=C1|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Budovy na kartičce s půlkruhovou částí města se hodnotí jako obvykle, bez vlivu bodovacího plánku '''Špatné sousedství'''.}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 15:48 0Petul talk contribs
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 15:46 +7Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{BetsLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Sázka na město zohledňuje kartičky s půlkruhovými částmi města jako obvykle, bez vlivu bodovacího plánku '''Špatné sousedství'''.}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 15:45 +22Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{WatchtowersLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Strážní věž poskytne svůj bonus při hodnocení města, pokud je na ní postaveno město, i když bodovací plánek '''Špatné sousedství''' nebere v úvahu půlkruhovou část města na kartičce se strážní věží.}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 15:42 −2Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{CastlesGermanyLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Německý hrad poskytne svůj bonus dokončenému městu i v případě, že bodovací plánek '''Špatné sousedství''' nebere v úvahu půlkruhovou část města na kartičce s německým hradem.}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 15:41 +62Petul talk contribsCreated page with "{{ExampleImagecs|nesting=1|image=Land_Surveyors_C2_Clarification_Example_03.png|text='''Příklad 4:''' {{ColorRed|Červený}} dokončí město. Protože je na řadě plánek <q>'''Špatné sousedství'''</q> má město hodnotu 6 bodů ((celkem 5 kartiček z toho ale 3 kartičky se špatnou částí města + 1 erb) x 2 body = 3 x 2 body). Mág navíc udělí 1 bod za každou kartičku jako obvykle, což není ovlivněno bodovacím plánkem. {{ColorRed|Červený}} získá..."
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 15:37 +3Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{MageWitchLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Bodovací plánek '''Špatné sousedství''' neovlivní počet kartiček pro mága ve městě. Nezáleží na tom, zda je Mág umístěn na půlkruhové části města.}}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 15:36 +4Petul talk contribs
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 14:11 +93Petul talk contribsCreated page with "{{ExampleImagecs|nesting=1|image=Land_Surveyors_C2_Clarification_Example_02a.png|text='''Příklad 3:''' {{ColorRed|Červený}} dokončí město. Protože je na řadě plánek <q>'''Špatná čtvrť'''</q> má město hodnotu 0 bodů ((celkem 2 kartičky z toho ale obě kartičky se špatnou částí města) x 2 body = 0 x 2 body). Dva duchové vedle družiníka způsobí, že {{ColorRed|červený}} získá -4 body (0 bodů za město - (2 duchové x 2 body) = 0 - 4 body)...." Tags: Mobile edit Mobile web edit
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 14:07 +18Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{GhostsCastlesCemeteriesLink|edition=C3|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Bodovací plánek '''Špatné sousedství''' při hodnocení města nebere v úvahu půlkruhové části města. Duchové přiřazení k družiníkovi mohou vést k záporným bodům.}}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 13:56 −14Petul talk contribsTags: Mobile edit Mobile web edit
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 13:55 −440Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{Cs|Obléhání|edition=C1|variant=link|logo=noborder}}|rules= {{IconCommunity|text=Bodovací plánek '''Špatné sousedství''' při hodnocení města s obléhately nebere v úvahu půlkruhové části města.}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 13:33 +64Petul talk contribsCreated page with "{{ExampleImagecs|nesting=1|image=Land_Surveyors_C2_Clarification_Example_02.png|text='''Příklad 2:''' {{ColorRed|Červený}} dokončí město. Protože je na řadě plánek <q>'''Špatná čtvrť'''</q> získá 6 bodů ((celkem 6 kartiček z toho ale 4 kartičky se špatnou částí města) x 3 body = 2 x 3 body). Bodovací plánek zmenšil počet kartiček, ale {{ColorRed|červený}} družiník na půlkruhové části města se počítá jako obvykle.}} }}" Tags: Mobile edit Mobile web edit
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 13:29 +113Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{HillsSheepLink|edition=C2|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Bodovací plánek '''Občanská porota''' přidělí {{NotesOnCzechTranslationLink|logo=hide|anchor=pocetni_prevaha|text=1 hlas}} všem hráčům ve městě, i pokud má některý z hráčů družiníka na kopci. Všichni hráči ve městě mají rovnocennou početní převahu bez ohledu na to, zda je některý družiník ve městě na kopci.}} }}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 13:07 +19Petul talk contribs
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 13:05 +92Petul talk contribsCreated page with "{{exampleImagecs|nesting=1|image=Land_Surveyors_C2_Clarification_Example_01.png|text='''Příklad 1:''' {{ColorRed|Červený}} dokončí město. Protože je na řadě plánek <q>'''Občanská porota'''</q> získají body {{ColorRed|červený}} (s početní převahou družiníků) i {{ColorBlue|modrý}} (se starostu který neměl žádný hlas). Oba získávají po 14 bodech.}} }}" Tags: Mobile edit Mobile web edit
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 12:59 +85Petul talk contribsCreated page with "{{OtherExpansionRule|expansionlink={{AbbeyMayorLink|edition=C2|variant=long}}|rules= {{IconCommunity|text=Bodovací plánek '''Občanská porota''' přidělí {{NotesOnCzechTranslationLink|logo=hide|anchor=pocetni_prevaha|text=1 hlas}} všem hráčům ve městě. Nezáleží na tom, zda má hráč starostu ve městě s žádným nebo několika erby. Všichni hráči ve městě mají rovnocennou početní převahu bez ohledu na počet nebo sílu svých družiníků.}}"
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 12:30 +15Petul talk contribs
  • Zeměměřiči (vytiskni a hrej) 11:17 +1Petul talk contribs